torsdag 17 juni 2010

Sjuk...




Nu när jag äntligen skaffat mig en egen blogg såå kanske man ska ta och skriva lite oftare? Det skyller vi på att jag varit sjuk. För det har jag faktiskt varit, så att Andreas har fått komma hem i två dagar för att hjälpa mig med Sebastian och hunden!

Sebastian vaknar fortfarande på natten nu kan man nästan klocka honom oxå: han vaknar kl 2 och kl 4. Som turen är så ammar jag fortfarande mitt barn att jag kan ligga ner och amma (då kan man ju slumra till själv) jag orkar inte vara vaken(jag är en riktig latmask).
Förmodligen så hoppas jag på att det bara är en tillväxtperiod!






1 kommentar:

  1. Dom sover ju lite som dom vill de söta små liven!!! Men tänk sen när de är tonåringar och de BARA sover :) Hur som helst så hoppas jag att du mår bra nu!!! Puss

    SvaraRadera