fredag 15 oktober 2010

5år

Idag den 15/10 ,dagen innan min kära mors födelsedag! Fyller vi år tillsammans som ett par!
Det firades med riktigt god mat! FASAN med rostade rotfrukter!
http://www.akepfagelovilt.se/webb/recept/Fasan/fasan.htm
Mycket gott!
Sen gjorde jag min berömda kladdkaka,gjord på dyr och fin kakao! Som topping så vispade jag grädde och O'boy! Det blir som chokladmoss (mums) sen rev jag över vit- och mjölkchoklad! ÅHHH vad gott det blev!

Sen har ju Sebastian blivit förkyld som tusan!
Jag var en tur till Astrid Lindgrens igår... (för att alla v-centraler inte hade telefontid) Men enligt läkaren så såg allt bra ut!
Men han hostar så att nästan spyr, och näsan rinner HELA tiden! Stackars liten! Hans första riktiga förkylning!
Det blir till att använda koksaltlösning och nässug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar