lördag 9 oktober 2010

Kanelbullensdag!


Var det häromdagen! Jag lovade att lägga upp en bild på mina fina och jätte goda bullar som jag bakade då, det tog 4 1/2timme med jäsning, uppassning av en liten vilde som skulle sedan sova middag men ville inte det! Då tog det en timme extra. Sen på tisdagen så fick jag lite bråttom till en matlagningskurs (som jag och sebastian går på med hans farmor)då glömde jag att ställa upp ett galler för köket, så att ozzy inte går in där och snokar!
Han hittade våra fina goda kanelbullar och smäller i sig alla 40bullar som var kvar!
Det kändes så riktigt roligt när det tog så lång tid och all denna börda med Sebastian som bråkade med mig hela den dagen!
Så jag hann aldrig ta ett kort på mina bullar från i måndags! Så dom här är från bullebaket inför min 25årsfest!
Men jag kan meddela att dom jag gjorde på kanelbullensdag, blev RIKTIGT goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar