tisdag 26 oktober 2010

Mammas mobiltelefon...


"GE MIG DIN MOBIL" säger Sebastian när han ser min mobil! Han ska ha den till varje pris... annars så börjar han gråta! Då måste man snabbt som attans hitta nått som ska vara lika roligt som en mobil på en gång! Så nu är vi på jakt till en ny mobil till både mig och till Sebastian... då min telefon inte riktgt funkar som den ska! Den har fått bada (tackvare finaste Jack:o))den har blivit tappad i golvet, den är jätte rolig att banka i bordet (det låter så bra då)! Vi får se vad jag och Sebastian kommer att få för nått!?

3 kommentarer:

  1. Det är ju då inte jag som bankar telefonen i bordet, utan min underbara son!

    SvaraRadera
  2. Haha yeah right!!!! "- Sebastian här har du mammas telefon. Banka den! Jag vill ha en ny "

    SvaraRadera