tisdag 18 januari 2011

Asså shit...

Andreas har köpt en sån hära data-hårddisk-som-spar alla bilder-och filmer-som man inte kan ha kvar på datorn, och så jag har inte fört över några bilder från mobil kameran! Så ingen bild denna gång.

Men det här händer nu:
Sebastian ska börja på dagis på MÅNDAG 24/1, ett litet dagis med 36st barn, varav 16st ska gå på hans avdelning!

Jag har köpt namnlappar i olika varianter, så nu ska det märkas kläder! :o)
Jag kommer förmodligen att börja jobba 3dagar i veckan, det ska bli skönt, fast ändå inte!
Jag tycker att den bästa tiden är nu, det började kännas riktigt bra när sebbis blev lite drygt 9månader! Så att vara hemma och mamma-ledig nu är GULD!!!
Men man måste tillbaka till "verkligheten"!

Vi har även fått vårat hus värderat idag (tisdag) 1 400 000:- (inte illa) Vi gav
1 195 000:- så nu känns det riktigt bra!
Vi tittar runt lite på olika alternativ på hus, men det lutar åt att stanna kvar här ute i berga!
Jag skulle väldigt gärna flytta tilbaka till mina rötter, närmare min familj!
Men husen (vi vill bo i hus)där borta har vi inte råd med :o(
Men vi får se, skenet kan bedra! :o)

Nästa gg lägger jag upp ett litet kort på min lilla skatt!;o)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Jag önska så att vi bodde närmare varandra så jag kunde hjälpa till mer.
    Men till Berga flyttar jag inte. =)

    SvaraRadera