måndag 24 januari 2011

Godis!


Sebbis fick smaka på kokosboll hemma hos kusinen Jack i torsdags, det var inte jätte gott!
Bra, då kan vi utesluta det på ett bra tag!

Idag (måndag) så började vår första dag på dagis!!! Sebbis tyckte det var JÄTTE roligt och alla barnen tyckte oxå att det var jätte roligt att Sebbis hade börjat hos dom!
Fast dom tyckte nog att jag var mer intresant i början! Det var många barn som inte såg Sebbis... Men efter en liten stund så såg dom honom!
Det såg lite kul ut när han klev in i rummet där alla barn var... han är ett helt huvud MINDRE än alla andra barn! Men han kommer ikapp som fröken sa!

När vi var ute en stund på förmiddagen, så kom dom äldre barnen ner hos småbarnen, och då hade jag satt Sebbis i sin vagn för att han blev så trött! Då kom flickorna i 5års åldern och ville titta, känna och klämma på lilla "bäbisen" som dom kallade honom! :o) Så söta flickor!

Jaja vi får se hur allt utartar sig, jag måste börja jobba och Andreas kan inte vara pappaledig :( så det blir dagis tajm nu!! :o)
Idag var vi där i 2tim, imorgon blir det 9-14
han ska sova och äta på dagis! Men jag kommer att vara med hela tiden!

Den ända som hamnar lite i kläm är lilla Ozzy... men det är bara den här veckan!

Jag uppdaterar i morgon om hur det gått för min lilla dagis kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar